CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor het gratis proefcollege

Proefcolleges & Clinics


Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: post-HBO/kort Customer Relationship Mangement (CRM 2.0)

CRM staat voor Customer Relationship Management, kort en goed vertaald betekent CRM klantgericht ondernemen. En die klant mag u ook cliënt, patiënt of burger noemen. Iedere organisatie zou een visie en strategie moeten hebben hoe met klanten om te gaan. Dit is wat we verstaan onder CRM en klantgericht ondernemen.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales Innovatie & Strategisch Account Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Cross Media & Content Marketing

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie & Social PR

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Hoe laad ik mijn merk digitaal?

Beeckestijn Business School geeft samen met docent Ingmar de Lange een clinic op vrijdagmiddag 5 september van 13.00 - 15.00 uur over brand utility en nodigt u van harte uit.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Sales 2.0: van modern B2B lead management tot Sales

Op vrijdagochtend 5 september van 9.00 tot 11.00 uur geeft Beeckestijn Business School in samenwerking met Robert Jan Hylkema en Laura Nuhaan van The Andeta Group een interessante clinic met als onderwerp Sales 2.0, van modern B2B lead management tot Sales.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Cross media content marketing in B2B

Op vrijdachtochtend 3 oktober is een inspirerende clinic over Cross media content marketing voor B2B. Met content marketing kunt u meer zakelijke klanten aantrekken en behouden. Maar hoe pakt u dat aan? Welke kanalen moet u gebruiken en welke content is effectief? Wat wil uw doelgroep wel - en wat niet? In deze boeiende clinic laat Jos Veldwijk zien waar u op moet letten, welke slimme tools u kunt gebruiken, waarom andere bedrijven succesvol zijn en hoe u de ROI van content marketing kunt bepalen.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Zet in 7 stappen een succesvolle NPS-strategie op

Op vrijdagmiddag 26 september geeft Beeckestijn Business School samen met Service Check een clinic over de Net Promoter Score en hoe deze als strategie te implementeren in uw organisatie. U bent van harte welkom deze clinic gratis bij te wonen en te ervaren hoe u in slechts 7 stappen aan de slag kunt met een succesvolle NPS-strategie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Servicemarketing: behoud van klanten door middel van service

Uw klanten, daar doet u het voor. Nietwaar? Toch staan veel websites nog altijd in het teken van sales en zenden. Vreemd, want het merendeel van uw website bezoekers komt waarschijnlijk helemaal niet om iets te kopen of om uw verhaal te horen. Het zijn vaak bestaande klanten die simpelweg iets willen regelen of hulp zoeken. Daarom hoort servicemarketing anno 2014 echt thuis in het takenpakket van een online of customer care specialist.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Klant erger je niet - business game

Op vrijdagmiddag 10 oktober van 13.00 tot 17.00 uur geeft Beeckestijn Business School in samenwerking met Customer Games de business game Klant erger je niet. Leer in 4 uur hoe je de energie van medewerkers kunt verbinden met klantgericht denken en doen.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: De laatste ontwikkelingen binnen Google

Op vrijdag 17 oktober geeft onze docent Bas van den Beld een inspirerende clinic over de laatste ontwikkelingen binnen Google.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Verviervoudig je conversie met usability

Op vrijdagochtend 7 november geeft docent Ronald Verschueren een inspirerende clinic over het verbeteren van uw online conversie.

 
Lees verderData & Inschrijven