CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges en clinics

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor een gratis proefcollege of clinic.

Clinic: Blended marketing, de nieuwe strategie voor de future proof marketeer!

Graag nodigen wij u uit voor de clinic Blended marketing, de nieuwe strategie voor de future-proof marketeer door Willem Brethouwer op vrijdagochtend 4 maart 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. De nieuwe marketing staat niet op zichzelf, het is geen ‘afdeling’ maar een competentie. Misschien wel het belangrijkste vermogen voor een bedrijf of instelling om ‘future proof’ te zijn.

 
Lees verder

Clinic: Customer Journey mapping: explore the pain pleasure gap

Graag nodigen wij u uit voor de clinic Customer Journey mapping: explore the pain pleasure gap door Kees Kerkvliet op maandagavond 14 maart 2016 van 19.00 - 21.00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Als organisatie zal je een onderscheidende en memorabele beleving moeten creëren om klanten te verleiden en te behouden en om weg te blijven van prijsconcurrentie. Maar wat maakt een beleving nu onderscheidend en memorabel?

 
Lees verder

Clinic: Meer opens & meer clicks

Graag nodigen wij u uit voor de clinic ​meer opens & meer clicks door Marc Borgers & Frans Reichardt op vrijdagochtend 18 maart 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Eén van de beste manieren om het rendement van e-mailmarketing te verbeteren, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren.

 
Lees verder

Clinic: Veranderend leiderschap in een digitale wereld

Graag nodigen wij u uit voor de clinic Veranderend leiderschap in een digitale wereld door Martijn Sjoorda op vrijdagmiddag 18 maart 2016 van 13.00 - 15.00 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Eerst moesten we online. Toen moesten we naar integratie. Daarna social… Momenteel is de buzz weer "Digital Transformation". Wat betekent leiderschap dan in een wereld die steeds digitaler wordt?

 
Lees verder

Clinic: De onmisbare rol van content

Graag nodigen wij u uit voor de clinic de onmisbare rol van content door Marion Blankers en Annemieke Friesen van Interpolis op vrijdagochtend 22 april 2016 van 09.30 - 11.30 uur bij Beeckestijn Business School in Leusden. Interpolis is in de jaren 90 groot geworden met de alom bekende Glasheldercampagnes. Hiermee doorbrak Interpolis oude conventies. Terwijl verzekeren vooral werd geassocieerd met ‘kleine lettertjes’, ‘moeilijk’ en ‘onduidelijke polisvoorwaarden’, draaide Interpolis het om. Met de belofte ‘laat de bonnetjes maar thuis (wij vertrouwen u zo ook wel) en een excellente schadeservice heeft Interpolis een nummer 1 positie in de Nederlandse verzekeringsmarkt weten te verwerven.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales & Account Management 2.0Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Content Marketing & Cross Media

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verder

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verder

Proefcollege Korte opleidingen

Regelmatig organiseren wij proefcolleges voor onze korte opleidingen E-mailmarketing, Mobile Marketing, Digital & Webanalytics, Zoekmachinemarketing, Community Management, Usability, Experience & Conversie, Social Media, Content Marketing en Social CRM & Klantgericht Management.

 
Lees verder

Proefcollege: Omnichannel Retail Marketing (post-HBO)

De post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing is ontwikkeld om bedrijven en ondernemers te helpen om (opnieuw) contact te maken met hun klantendoelgroepen door optimaal gebruik te maken van de diverse beschikbare kanalen. De kern van de opleiding omvat de ontwikkelingen op het gebied van online en social media, maar wel vanuit het perspectief van de consument. De klant staat niet alleen centraal, maar zit zelfs aan het stuur en bepaalt daarmee ook de richting van uw strategie. Vanuit dit bewustzijn is deze opleiding opgebouwd.

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoc Leergang CRM 2.0 Strategie & Leiderschap

De opleiding CRM 2.0 Strategie & Leiderschap is ontwikkeld voor ervaren en beleidsbepalende professionals die bezig zijn met klantstrategie, klantinteractie, customer contact en het bepalen van het klantbeleid van een organisatie. Of uw achtergrond nu finance, marketing, IT, sales of service is, de opleiding brengt u de allerlaatste CRM kennis, concepten en achtergronden bij klantgericht management. Klantwaarde wordt steeds meer het bestuursmechanisme voor zowel B2B, B2C, als voor non-profit organisaties. De rode draad van deze postdoctorale opleiding is klantgericht ondernemen, waarbij klantwaarde en productwaarde centraal staan.

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoc Leergang Online Communicatie Strategie & Leiderschap

Wij stellen dat het vakgebied van online communicatie ingewikkelder is geworden om te managen. De moderne en innovatieve communicatieverantwoordelijke heeft kennis van online communicatie en toont leiderschap. Het delen van ervaringen, harde kennis opdoen van de nieuwe ontwikkelingen, leren hoe daaruit werkende strategieën ontwikkeld worden… is de basis van deze opleiding. Het doel is communicatieprofessionals en -managers de laatste ontwikkelingen bij te brengen en hen te helpen deze in de praktijk te implementeren.

 
Lees verder