CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor het gratis proefcollege

Proefcolleges & Clinics


Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: post-HBO/kort Customer Relationship Mangement (CRM 2.0)

CRM staat voor Customer Relationship Management, kort en goed vertaald betekent CRM klantgericht ondernemen. En die klant mag u ook cliënt, patiënt of burger noemen. Iedere organisatie zou een visie en strategie moeten hebben hoe met klanten om te gaan. Dit is wat we verstaan onder CRM en klantgericht ondernemen.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales & Account Management 2.0Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Content Marketing & Cross Media

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Korte opleidingen

Regelmatig organiseren wij proefcolleges voor onze korte opleidingen E-mailmarketing, Mobile Marketing, Digital & Webanalytics, Zoekmachinemarketing, Community Management, Usability, Experience & Conversie, Social Media, Content Marketing en Social CRM & Klantgericht Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Omnichannel Retail Marketing (post-HBO)

De post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing is ontwikkeld om bedrijven en ondernemers te helpen om (opnieuw) contact te maken met hun klantendoelgroepen door optimaal gebruik te maken van de diverse beschikbare kanalen. De kern van de opleiding omvat de ontwikkelingen op het gebied van online en social media, maar wel vanuit het perspectief van de consument. De klant staat niet alleen centraal, maar zit zelfs aan het stuur en bepaalt daarmee ook de richting van uw strategie. Vanuit dit bewustzijn is deze opleiding opgebouwd.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Contentmarketing: meer dan een obligaat berichtje op Twitter

Graag nodigen we u uit voor een inspirerende en praktische clinic over Contentmarketing bij Beeckestijn Business School op vrijdagochtend 12 juni van 9.30 – 11.30 uur. Heeft u vragen over content marketing op strategisch of tactisch niveau? Kom dan naar deze 2 uur durende clinic en u kunt dezelfde dag nog verder met uw content marketing.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Digital experience als onderdeel van uw customer journey

Klanten zijn altijd online en beter geïnformeerd dan vroeger. Uw klanten hebben hoge verwachtingen! Begrijpt u hun unieke ‘customer journey’? Graag nodigen wij u uit op vrijdag 12 juni van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School voor een inspirerende clinic over 'digital experience'.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Hoe strategisch is customer intelligence?

Hoe strategisch is customer intelligence? Of richt CI zich primair op de (direct marketing) operatie? Met drie presentaties praten we u bij over de impact van customer intelligence op strategie. Graag nodigen wij u uit op vrijdag 19 juni 2015 van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School voor een inspirerende clinic over de impact van customer intelligence (CI) in samenwerking met TopBI.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Effectieve crisiscommunicatie in een social mediatijdperk

Graag nodigen we u uit voor een inspirerende en leerzame clinic bij Beeckestijn Business School over crisiscommunicatie op vrijdagochtend 26 juni van 9.30 – 11.30 uur, gegeven door crisisexpert Frank Peters . Frank is eigenaar van Virtus Communications en werkt al 25 jaar als adviseur in reputatiemanagement en crisiscommunicatie. Hij is auteur van het standaardwerk Reputatie onder Druk over crisiscommunicatie. Frank adviseert opdrachtgevers als Achmea, TNO, SNS Reaal, Albert Heijn en diverse zorginstellingen.

 
Lees verderData & Inschrijven