CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges en clinics

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor een gratis proefcollege of clinic.

Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verder

Proefcollege: post-HBO/kort Customer Relationship Mangement (CRM 2.0)

CRM staat voor Customer Relationship Management, kort en goed vertaald betekent CRM klantgericht ondernemen. En die klant mag u ook cliënt, patiënt of burger noemen. Iedere organisatie zou een visie en strategie moeten hebben hoe met klanten om te gaan. Dit is wat we verstaan onder CRM en klantgericht ondernemen.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales & Account Management 2.0Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verder

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verder

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verder

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verder

Proefcollege Korte opleidingen

Regelmatig organiseren wij proefcolleges voor onze korte opleidingen E-mailmarketing, Mobile Marketing, Digital & Webanalytics, Zoekmachinemarketing, Community Management, Usability, Experience & Conversie, Social Media, Content Marketing en Social CRM & Klantgericht Management.

 
Lees verder

Proefcollege: Omnichannel Retail Marketing (post-HBO)

De post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing is ontwikkeld om bedrijven en ondernemers te helpen om (opnieuw) contact te maken met hun klantendoelgroepen door optimaal gebruik te maken van de diverse beschikbare kanalen. De kern van de opleiding omvat de ontwikkelingen op het gebied van online en social media, maar wel vanuit het perspectief van de consument. De klant staat niet alleen centraal, maar zit zelfs aan het stuur en bepaalt daarmee ook de richting van uw strategie. Vanuit dit bewustzijn is deze opleiding opgebouwd.

 
Lees verder