CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor het gratis proefcollege

Proefcolleges & Clinics


Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: post-HBO/kort Customer Relationship Mangement (CRM 2.0)

CRM staat voor Customer Relationship Management, kort en goed vertaald betekent CRM klantgericht ondernemen. En die klant mag u ook cliënt, patiënt of burger noemen. Iedere organisatie zou een visie en strategie moeten hebben hoe met klanten om te gaan. Dit is wat we verstaan onder CRM en klantgericht ondernemen.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales Innovatie & Strategisch Account Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Cross Media & Content Marketing

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie & Social PR

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Korte opleidingen

Regelmatig organiseren wij proefcolleges voor onze korte opleidingen E-mailmarketing, Mobile Marketing, Digital & Webanalytics, Zoekmachinemarketing, Community Management, Usability, Experience & Conversie, Social Media, Content Marketing en Social CRM & Klantgericht Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Omnichannel Retail Marketing (post-HBO)

De post-HBO opleiding Omnichannel Retail Marketing is ontwikkeld om bedrijven en ondernemers te helpen om (opnieuw) contact te maken met hun klantendoelgroepen door optimaal gebruik te maken van de diverse beschikbare kanalen. De kern van de opleiding omvat de ontwikkelingen op het gebied van online en social media, maar wel vanuit het perspectief van de consument. De klant staat niet alleen centraal, maar zit zelfs aan het stuur en bepaalt daarmee ook de richting van uw strategie. Vanuit dit bewustzijn is deze opleiding opgebouwd.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Customer journey mapping en het optimaliseren van de klantbeleving

Op vrijdag 30 januari geeft Beeckestijn Business Shool samen met Kees Kerkvliet van TOTE-M een interessante clinic over Customer Journey Mapping.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Retailupdate: bricks go digital, clicks go offline

Op vrijdagochtend 6 februari 2015 geven Beeckestijn Business School-docenten Hans van Steen en Wouter van der Ley een clinic over de snel veranderende retailmarkt. Ligt de oplossing voor ons winkellandschap online?

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Social e-Commerce; meer verkopen via sociale media

Graag nodigen we u uit voor een inspirerende en praktische clinic over Social e-Commerce bij Beeckestijn Business School op vrijdag 6 februari om 13.00 – 15.00 uur.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Stakeholdercommunicatie in het digitale tijdperk

Op vrijdag 6 maart 2015 geeft Beeckestijn Business School in samenwerking met Saskia Aalberts een clinic over stakeholderscommunicatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Het einde van cold calling: van lijstjes naar digitaal lead management

Op vrijdagmiddag 24 april 2015 geven docenten Laura Nuhaan en Robert Jan Hylkema een clinic over digital lead management bij Beeckestijn Business School.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Persona's: breng de klant tot leven!

Op vrijdagochtend 24 april geeft Ralph Poldervaart samen met Beeckestijn Business School een inspirerende clinic over het werken met persona's. Tijdens deze clinic gaan we terug naar de basis: de klant. We laten zien hoe u persona's (voorbeeldklanten) maakt en hoe u deze echt van de grond krijgt door de koppeling te maken met de business doelstellingen van de organisatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Klantbeleving in omnichannel retail

Graag nodigen wij u uit voor de clinic Klantbeleving in omnichannel retail door Mike Hoogveld op vrijdag 22 mei van 09.30 - 11.30 bij Beeckestijn Business School in Leusden.

 
Lees verderData & Inschrijven