CRM Opleidingen Beeckestijn Business School Special
CRM, Marketing & Sales Opleiding en Training

Binnen een tijdsbestek van 9 colleges behaalt u uw post HBO of postdoctorale diploma op het gebied van bijvoorbeeld Digital Marketing, CRM, Customer Experience, Social Media of Cross Media. Ook organiseert Beeckestijn Business School diverse clinics, die een verdieping vormen op het vakgebied en de laatste trends en ontwikkelingen uitgebreid belichten.

Gratis proefcolleges

Klik op de links van de betreffende opleiding voor meer informatie. U kunt zich via de informatiepagina kosteloos inschrijven voor het gratis proefcollege

Proefcolleges & Clinics


Proefcollege: Post HBO Leergang Campagne Management

De leergang bestaat uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerpen worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. Deze opleiding leidt u op tot een volwaardige campagne manager en expert op het gebied van campagne management, in zowel de B2C als B2B markten. Met de opgenomen kennis en leerstof kunt u direct aan de slag.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Digital & Online Marketing/NIMA eMarketing

De Leergang Digital Marketing bestaat ondermeer uit 9 colleges, 2 interessante gastcolleges waarin actuele onderwerken worden behandeld en 2 bedrijfsbezoeken die een kijkje in de keuken van een onderneming biedt. De opleiding breng u op de hoogte van de laatste interessante trend & ontwikkelingen op het gebied van Digital Marketing.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO & Postdoctoraal Leergang Klantgerichtheid en CRM in de publieke sector

De Post HBO leergang Klantgerichtheid en CRM voor de Publieke Sector biedt daarvoor de theoretische en praktische handvatten. De opleiding Klantgerichtheid en CRM in de Publieke Sector is een initiatief van Beeckestijn Business School en Metrics & More – CRM Adviseurs, in samenwerking met Platform Innovatie in Marketing (PIM) en Platform Klantgericht Ondernemen (voorheen CRM Association NL.)

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Sales Innovatie & Strategisch Account Management

Tijdens deze opleiding leert u op een innovatieve en boeiende manier een visie en strategie te ontwikkelen voor uw sales en wijze van omgaan met klanten en prospects. Door de vertaling van de lange termijndoelstellingen naar een praktisch salesplan ontwikkelt u zowel praktische als ook strategische vaardigheden.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Customer Service Management

Deze nieuwe leergang heeft als doel organisaties, professionals en managers van de juiste kennis en kunde te voorzien om een goede customer service strategie neer te zetten en deze daadwerkelijk te verankeren in de organisatie.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Social Media

In de leergang Social Media worden deze vragen uitgebreid beantwoord. De leergang is erop gericht u te leren hoe u Social Media binnen uw organisatie vanuit een strategisch kader inzetten. U leert hoe u Social Media integreert binnen uw bestaande organisatie, als onderdeel van uw totale marketing- en communicatiestrategie, in 6 avondcolleges.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Cross Media & Content Marketing

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Customer Experience en Multichannel Management

De klant wil beleving. Het gaat erom uw merkbelofte waar te maken en klantwensen daarin mee te nemen. Goede producten en diensten zijn een commodity. Daarmee onderscheidt u zich niet meer als bedrijf. Om aanbevelers te creëren moet u in kunnen spelen op de emotionele beleving: 'share of mind’ leidt tot 'share of wallet'. Emotionele betrokkenheid en authentieke interactie zijn het strijdtoneel geworden, in toenemende mate via social media

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Postdoctoraal Leergang Contact Center Management

De Post HBO Leergang Contact Center Management is een complete opleiding waarbij wetenschappelijke inzichten en praktijk nauw verweven zijn. U krijgt inzicht in de laatste ontwikkelingen en krijgt les van de Nederlandse top op het gebied van Contact Center Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Post HBO Leergang Online Communicatie & Social PR

Er is een nijpend tekort aan kennis over online communicatie & social PR. Hierdoor hebben organisaties moeite om hun campagnes goed te organiseren, terwijl de markt hier wel om vraagt. Veranderend consumentengedrag en de invloed van social media dwingen organisaties anders te communiceren.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Customer Insight & Marketing Intelligence (postdoctoraal)

Er is de laatste 10 jaar al veel meer informatie beschikbaar gekomen vanuit verschillende gebieden. Dit geeft een enorme impuls aan de mogelijkheden van analyse van klantgedrag waardoor betere marketingstrategieën kunnen worden ontwikkeld. Maar er is meer. De klant is nu in de lead, bedrijven moeten daarop aansluiten. Door een multi-channel benadering, e-commerce, multi-media, social networks, mobile business. Deze activiteiten vragen een wezenlijk andere benadering, organisatie aanpassingen en andere werkprocessen. Klanten en prospects verwachten steeds meer een real time / one-to-one benadering.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege Korte opleidingen

Regelmatig organiseren wij proefcolleges voor onze korte opleidingen E-mailmarketing, Mobile Marketing, Digital & Webanalytics, Zoekmachinemarketing, Community Management, Usability, Experience & Conversie, Social Media, Content Marketing en Social CRM & Klantgericht Management.

 
Lees verderData & Inschrijven

Proefcollege: Online Marketing & Social Media: Retail (masterclass)

Veel B2B organisaties vragen zich af wat de mogelijkheden zijn om Social Media en online marketing succesvol in te zetten in een B2B-omgeving. Er blijkt een sterk verband te bestaan tussen B2B bedrijven die succesvol zijn en de organisaties die professioneel actief zijn op digital en social media. Andersom is ook waar; B2B bedrijven die maar weinig online actief zijn, missen de boot… Geen enkel B2B bedrijf kan zich nog veroorloven om geen online strategie te hebben. Er is geen inkoper meer die zich niet eerst online oriënteert. Want, als er op sociale media niet iets te vinden is “dan zal het wel niks zijn”.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Hoe ziet de communicatieprofessional van de toekomst er uit?

Graag nodigen wij u uit voor een clinic over de toekomst van de communicatieprofessional op maandagavond 24 maart van 19.00 - 21.00 uur. Graag kijken we met u als communicatieprofessional vooruit om te kijken naar de veranderingen in het communicatievakgebied

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Community management: the voice of the customer

We willen allemaal graag een community waarin klanten met elkaar praten over onze producten. Maar zit die klant daar wel op te wachten? Heeft de klant ook een stem, kortom wat is "the voice of the customer" in deze? Tijdens deze clinic belicht Antal de Waij vijf aspecten van community management. Hoe faciliteer je mensen in communities, hoe houd je de interactie 'erin'? Waarom is het soms zo stil in jouw community? En vraagt hij zich af, waarom wil je als bedrijf eigenlijk een community? Op al deze vragen een antwoord in een 2 uur durende clinic!

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Hoe creëer je engaging content?

Content marketing is het omgekeerde van traditionele marketing: de behoeften van de ontvanger zijn het uitgangspunt, van daaruit wordt communicatie (lees: content) toegevoegd die echt waarde toevoegt. Om daarbovenop subtiel en op een relevante manier de afzender te vermelden. Al die waardevolle brokjes content samen vertellen het verhaal van het merk of de organisatie waarmee op lange termijn de doelstellingen (alsnog) worden gerealiseerd. Hoe doe je dat, content marketing? En wat zijn dan de behoeften van die ontvanger waar je rekening mee moet houden?

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Selfservice & webcare bij Ziggo

Het belang van digital marketing is evident en is dit ook het geval bij digital service? Berend Sikkenga deelt hoe digital service – zowel selfservice als webcare – bij Ziggo is ingericht, welke keuzes zijn gemaakt en hoe de digitale service-ervaring continu wordt geoptimaliseerd op basis van klantfeedback. Wat zijn de trends en ontwikkelingen op het gebied van webcare en selfservice?

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Hoe schrijf je een digital marketingplan?

Op vrijdagochtend 20 juni, van 9.00 - 11.00 uur, geeft Beeckestijn Business School een interessante clinic over het digital marketingplan bij Fontys Hogeschool in Eindhoven. Een absolute must voor iedereen betrokken bij digital & online marketing. Digital marketing is namelijk anders dan 'gewone' marketing. Waarom dat zo is en hoe u daar uw voordeel mee kunt doen komt uitgebreid aan bod tijdens deze clinic.

 
Lees verderData & Inschrijven

Clinic: Verhoog je online rendement met analytics & zoekmachinemarketing

Op vrijdagochtend 27 juni om 9.00 uur geeft Beeckestijn Business School een clinic over zoekmachinemarketing en web analytics. In deze inspirerende clinic neemt Frans Appels (Netprofiler) u mee op het gebied van SEO, SEA en web analytics. Met als doelen: uw online rendement beter inzichtelijk te krijgen en daarnaast uw search resultaten en rendement te verbeteren.

 
Lees verderData & Inschrijven